Domov / Výmena alebo vrátenie zadarmo

Výmena alebo vrátenie zadarmo

Odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo výmena - vrátenie zadarmo

Nemáte z dodaného tovaru radosť a chcete ho do 30 dní vrátiť? Alebo je poškodené? Alebo vám nesedí veľkosť a chcete ju vymeniť? Je to jednoduché.
Vrátenie zadarmo na naše náklady je možné len cez Zásilkovnu.sk

Prvým krokom je detailne vyplniť nasledujúci elektronický formulár. Vďaka službe Retina budete mať proces vrátenia, výmeny či reklamácie pod kontrolou od začiatku do konca. A iste Vás príjemne prekvapí ako u nás tovar vymeníte či vrátite ľahko a rýchlo. :)

 

 



VRÁCENÍ ZBOŽÍ, VÝMĚNA ZBOŽÍ, ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY V ZÁKONNÉ LHŮTĚ

Zadejte prosím níže email, pod kterým jste zboží objednávali.

 

 

REKLAMACE VADNÉHO VÝROBKU

Zadejte prosím níže email, pod kterým jste zboží objednávali.

 

 


 

  • Po vyplnení formulára obdržíte mailom štítok Zásilkovně.
     
  • Vytlačte  a vyplňte náš vzorový formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo výmenu (pri výmene vždy nová objednávka viď. nižšie), ak ste ho nenašli v balíčku. Nezabudnite vždy vyplniť aj vaše číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí. 
     
  • Pri výmene alebo vrátenie tovaru je nutné vrátiť nepoškodený tovar, bez známok používania, s visačkami a v pôvodnom nepoškodenom obale. Ak ste dostali k tovaru darček, tak sa tiež vracia. Vrátený tovar zabaľte do balíčka spolu s vyplneným formulárom, balíček zabaľte, nalepte etiketu Zásilkovny.sk a odneste na najbližšiu pobočku Zásilkovny. 
     
  • Akonáhle sa balíček vráti k nám, skontrolujeme ho a pošleme peniaze za vrátený tovar späť vám na účet v čo najkratšom čase. Ak bola na tovar uplatnená zľava, vraciame za tovar pomernú sumu, ktorá bola skutočne zaplatená. Ak vrátený tovar nebude v pôvodnom balení a s originálnou vysačky musíme naúčtovať manipulačný poplatok vo výške 2 EUR za kus.
     
  •  Pri výmene tovaru urobte vždy novú objednávku na novo požadovaný tovar, tým dôjde k jeho rezervácii. Do poznámky objednávky (ne do poznámky u artiklu) uveďte: "výmena so započítaním vratky". Požadovaný tovar na výmenu z novej objednávky vám zašleme až po obdržaní balíčka s vami zaslaným tovarom na vrátenie.
    Ak vznikne pri výmene preplatok, vrátime ho na účet. Ak vznikne nedoplatok, zašleme tovar na dobierku.
    Samozrejme sa jedná o novej zaslanie nového tovaru, takže účtujeme dopravné a dobierkové podľa toho, akú dopravu a platbu ste zvolili na nové objednávke.

    Pokiaľ do poznámky neuvediete, že sa Jendo o výmenu, tak vám bude tovar expedovaný ako pri normálnej objednávke. Nebude sa čakať na vrátenie tovaru. Vrátený tovar sa bude riešiť rovnako ako pri odstúpení od zmluvy alebo čiastočné odstúpenie od zmluvy.
     
  • Pri odstúpení od zmluvy (vracia sa všetok objednaný tovar) znáša náklady na vrátenie tovaru kupujúci. Pri použití nášho zodpovedného lístka pre Vrátenie zásielky zadarmo (Zásilkovna) na naše náklady vám už tymto kompenzujeme prípadné vami zaplatenej dopravné pri prvotnom dodaní tovaru, Preto vraciame už len cenu za vrátený tovar.

    Pri použití iného spôsobu dopravy znáša náklady na vrátenie tovaru taktiež kupujúci. Prípadné vami zaplatené dopravné pri prvotnom dodaní tovaru kompenzujeme sumou 3,50 EUR, teda najlacnejším spôsobom dopravy, ktorý ponúkame.
     
  • Pri čiastočnom odstúpení od zmluvy (Vracia sa len časť objednaného tovaru) a použitie Zásilkovně je vrátenie zadarmo. Pri použití iného dopravcu nie je ani zákonný nárok na vrátenie nákladov za dopravu k zákazníkovi, to je len v prípade, keď zákazník odstupuje od zmluvy ako celku.