www.pidilidi.sk www.pidilidi.sk
Potrebujete pomôcť? +420 725 518 759 (Po - Pia: 8.00 - 15:00)
0 Váš košík 0.00 €

Výmena alebo vrátenie zadarmo

Odstúpenie od kúpnej zmluvy, výmena, vrátenie a reklamácie

Nemáte z dodaného tovaru radosť a chcete ho do 30 dní vrátiť? Alebo je poškodené? Alebo vám nesedí veľkosť a chcete ju vymeniť? Je to jednoduché.

Vrátenie zadarmo - vzťahuje sa len na výmenu, reklamáciu alebo vrátenie časti objednaného tovaru a použitia štítku Zasielkovna.sk, Hradíme za vás dopravu späť k nám na náš sklad. Detailne popísané nižšie.

Štítok pre vrátenie zadarmo cez Zasielkovna.sk si vygenerujete sami na základe pôvodného trasovacieho čísla zásielky od Zásilkovna (nie DPD) tu.
Reklamace zasílky


Platí len pre tých, čo použili Zásielkovnu pre dodanie tovaru a majú kód pôvodnej zásielky.

Tu je ukážka štítku pre vrátenie zadarmo cez Zásielkovnu. Jedná sa o spätnú zásielku, ktorú hradíme mi a preto ako Odosielateľ je naša firma Nelun spol. s r.o. (Nie je tam vaše meno).
štíttek pro vrácení zdarma

Ostatní zákazníci pre vrátenie zadarmo musí kontaktovať mailom našej podporu  info@pidilidi.cz
Po prijatí žiadosti Vám mailom zašleme štítok pre vrátenie zdarma.

Alebo môžete na vlastné náklady zaslať na adresu skladu (bez dobierky):

Nelun s.r.o.
Eshop PIDILIDI.SK
Za humny 3301
697 01 Kyjov
Česká republika


 

  • Vždy vytlačte a vyplňte náš už predvyplnený formulár pre vrátenie tovaru, ktorý automaticky odosielame mailom pri expedícii spolu s faktúrou (ak ho nemáte, tak si ho u nás vyžiadajte a my vám ho zašleme). Vo formulári krížikom označte, či ak sa jedná o odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo reklamáciu, ďalej potom doplňte množstvo u vráteného vrátený tovar. Nezabudnite vždy vyplniť aj vaše číslo účtu pre prípadné vrátenie peňazí.

     
  • Pri vrátení tovaru je nutné vrátiť nepoškodený tovar, bez známok používania a s visačkami v pôvodnom nepoškodenom obale. Ak ste dostali k tovaru darček, tak sa tiež vracia. Vrátený tovar zabaľte do balíčka spolu s vyplneným formulárom, balíček zabaľte, nalepte etiketu Zasielkovna.sk a odneste na najbližšiu pobočku Zásilekovne.

    Samozrejme môžete použiť aj inú dopravu, ktorú si však hradíte sami.


    U topánok prosíme - vráťte nám ich v nepoškodené a nepolepenej originálnej krabici. U oblečenia a doplnkov sú visačky dôkazom, že tovar nebol nosený.
     
  • Akonáhle sa balíček vráti k nám, skontrolujeme ho a pošleme peniaze za vrátený tovar späť vám na účet v čo najkratšom čase. Ak bola na tovar uplatnená zľava, vraciame za tovar pomernú sumu, ktorá bola skutočne zaplatená. Ak vrátený tovar nebude v pôvodnom balení a s originálnou visačkou, účtujeme manipulačný poplatok vo výške 2 EUR za kus.

     
  • Výmena tovaru sú pre nás 2 nezávislé účtovné operácie, vrátenie tovaru - dobropis a nová objednávka - faktúra.
    Dobropis vystavíme po obdržaní vráteného tovaru. Peniaze za vrátený tovar zasielame do 14 dní. Nová objednávka na nový tovar je samozrejme na vás.

     
  • Pri odstúpení od zmluvy (vracia sa všetko objednaný tovar) znáša náklady na vrátenie tovaru kupujúci. Pri použití nášho odpovedného lístku pre vrátenie zásielky zadarmo (Zásielkovna) na naše náklady vám už týmto kompenzujeme prípadné vami zaplatenej dopravné pri prvotnom dodaní tovaru, preto vraciame už len cenu za vrátený zboží. V prípade, že prvotné zásielka bola bez dopravného, tak účtujeme 2,50 EUR za použitie služby vrátenie.

    Pri použití iného spôsobu dopravy znáša náklady na vrátenie tovaru taktiež kupujúci. Prípadné vami zaplatené dopravné pri prvotnom dodaní tovaru kompenzujeme sumou 69 Sk, teda najlacnejším spôsobom dopravy, ktorý ponúkame.
     
  • Pri čiastočnom odstúpení od zmluvy (vracia sa len časť objednaného tovaru) a použitia Zásielkovne je vrátenie zadarmo. Pri použití iného dopravcu nie je ani zákonný nárok na vrátenie nákladov za dopravu k zákazníkovi, to je len v prípade, keď zákazník odstupuje od zmluvy ako celku.

 


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.