Nakupujte zo značkou SUPERFIT s 15% zľavou. Zadajte kód "SUPER15" alebo kliknite sem.
www.pidilidi.sk www.pidilidi.sk
Potrebujete pomôcť? +420 725 518 759 (Po - Pia: 8.00 - 15:00)
0 Váš košík 0.00 €

Výmena alebo vrátenie zadarmo

Odstúpenie od kúpnej zmluvy, vrátenie časti tovaru, výmena alebo reklamácie

VRÁTENIE TOVARU

Nepáči? Nesedí? Nevadí.

Podľa zákona máte na vrátenie 14 dní bez udania dôvodu, k nám ho môžete vrátiť do 30 dní - je to náš bonus pre Vás.

Vrátený tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami, topánky s originálnymi obalmi, aby mohli urobiť radosť niekomu inému. V opačnom prípade vám budeme musieť strhnúť z pôvodnej ceny 2,- Eur, aby sme ich zase dali do poriadku.

Ak ste k tovaru dostali DARČEK ZADARMO, ten sa vracia spoločne s tovarom, ku ktorému bol zdarma zaslaný.

Vrátenie cez Zásielkovňu (zadarmo)

  • Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík.
  • Do balíčku vložte vyplnený Vrátkový formulár.
  • Pokiaľ ho nemáte (zasielali sme do emailu spolu s faktúrou), napíšte nám o neho na info@pidilidi.cz
  • Nemáte tlačiareň? Nevadí, stačí napísať na papier číslo objednávky, Vaše meno, číslo tovaru, ktorý vraciate a hlavne Vaše číslo účtu, nech vieme, kam máme vrátiť peniaze.
  • Vygenerujte si štítok na základe pôvodného trasovacieho čísla zásielky od Zásielkovňě (odkaz je nižšie v texte), nalepte na balík a odneste do ktorejkoľvek zásielkovny.
  • Ak sme Vám doručili tovar cez DPD, napíšte si o štítok na info@pidilidi.cz - UVEĎTE PROSÍM VAŠE ČÍSLO OBJEDNÁVKY
  • Nemáte tlačiareň? Nevadí, štítok stačí vyfotiť mobilom a ukázať v Zásielkovňě, oni ho vytlačia za Vás a nalepí na balík.
  • Nič neplatíte.
  • Za pár dní vám príde emailom dobropis, tak spoznáte, že balík v poriadku dorazil do nášho skladu, peniaze vraciame do 14-tich dní od vystavenia dobropisu.

Vrátenie poštou alebo iným spôsobom

Ak vám nevyhovuje vrátenie tovaru cez Zásielkovňu, môžete balíček poslať priamo do nášho skladu na adresu Nelun s.r.o., E-shop Pidilidi, Za Humny 3301, 697 01 Kyjov, Česká republika (na vlastné náklady, BEZ DOBIERKY).

VÝMENA TOVARU

To bohužiaľ nevieme. Ale môžete si urobiť novú objednávku a nechcené kúsky nám vrátiť, my vám vrátime peniaze.

 

REKLAMÁCIE

Niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť - napíšte nám na info@pidilidi.cz alebo zavolajte na telefón +420 725 518 729 a spolu to vyriešime.

Reklamáciu vybavíme do 30 dní, tovar Vám vymeníme, v prípade odstrániteľné vady (len boty) ho môžeme opraviť. Pošlite nám ho prosím čisté a vypraté, inak nemusí byť vyreklamovania.

Adresa Pidilidi

Nelun s.r.o.
Za Humny 3301, 697 01 Kyjov, Česká republika

Vrátenie sumy za dopravné

Pri odstúpení od zmluvy (vracia sa všetko objednaný tovar) znáša náklady na vrátenie tovaru kupujúci. Pri použití zásielky zadarmo (Zásielkovny) na naše náklady vám týmto kompenzujeme vami zaplatené dopravné pri prvotnom dodaní tovaru, preto vraciame už len cenu za vrátený tovar.


Pri použití iného spôsobu dopravy znáša náklady na vrátenie tovaru taktiež kupujúci. Prípadné vami zaplatené dopravné pri prvotnom dodaní tovaru kompenzujeme sumou 2,50 Eur, teda najlacnejším spôsobom dopravy, ktorý ponúkame.
 

Odkaz pre generovanie štítku pre vrátenie



https://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/CC53f48c9f

UKÁŽKA VYTVORENEHO ŠTÍTKU
štíttek pro vrácení zdarma

Ostatní zákazníci pre vrátenie zadarmo musí kontaktovať mailom našej podporu  info@pidilidi.cz
Po prijatí žiadosti Vám mailom zašleme štítok pre vrátenie zdarma.

Alebo môžete na vlastné náklady zaslať na adresu skladu (bez dobierky):

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.