www.pidilidi.sk www.pidilidi.sk
Potrebujete pomôcť? +420 725 518 759 (Po-Pi: 8-15)
0 Váš košík 0.00 €

Ako nakupovať?

Ako nakupovať?

- Registrácia a prihlásenie

Ceny v našom e-shope sú zobrazené s DPH, a to v CZK alebo v EUR podľa zvolenej krajiny (Česko alebo Slovensko). Štandardné ceny sú pre konečného zákazníka, ktorý si želá nakupovať po jednom kuse.

- Nákupy bez registrácie a prihlásenia

V našom e-shope môžete nakupovať aj bez registrácie. Táto možnosť je pre zákazníkov, ktorí u nás nakupujú len zriedka. Aj v prípade že nakupujete týmto spôsobom, budeme po Vás požadovať niektoré nevyhnutné údaje, to z dôvodu dodania tovaru.

- Nákupy s registráciou a po prihlásení (konečný zákazník)

Táto možnosť je pripravená pre konečných zákazníkov, ktorí si želajú nakupovať častejšie. Táto voľba Vám ušetrí vypisovanie potrebných údajov pri každej objednávke.

je nutné si zapamätať prihlasovacie meno a heslo.

- Nákupy s registráciou a po prihlásení (obchodník - nutnosť mať živnostenský list)

Po registrácii nás kontaktujte na emaile info@pidilidi.cz a požiadajte si o pridelenie prihlasovacích údajov

Pri ďalšom pripojení pod Vašimi prihlasovacími údajmi uvidíte ako štandardné ceny pre konečných zákazníkov, tak aj ceny pre Vás.

 

V prípade, že je hodnota objednávky vyššia ako 1.999, - Sk, dopravné neúčtujeme.

DPD kuriérovi je možné platiť v hotovosti alebo aj platobnou kartou.

AKO VÁM TOVAR DODÁME - Slovenská republika?

Tovar dodávame balíky cez kuriéra DPD. V prípade, že si tovar nechávate zaslať domov a nie ste cez deň doma, odporúčame si tovar nechať zaslať napr. Do práce, atď.

- DPD: Cena za zaslanie tovaru s dobierkou 5,50 Eur vrátane DPH.

V prípade, že je hodnota objednávky vyššia ako 99 Eur dopravné neúčtujeme.

 

Avízo a prevzatia tovaru.

V deň odoslania objednaného tovaru obdržíte mail (cca. O 15.30) s informáciou, že zásielka bola odovzdaná dopravcovi a pod akým číslom je evidovaná pre možnosť online sledovania. Dopravca u služby DPD Classic telefonicky zákazníka nekontaktuje. Mail je avízo o doručení a zákazník by mal byť nasledujúci deň po odoslaní na dodacej adrese.

DPD Classic:

  • Dodanie nasledujúci pracovný deň od vyzdvihnutia
  • 3 pokusy o doručený (bez tel. Kontaktu)
  • Online sledovanie zásielky a potvrdenie, že sme zásielku doručili



    DPD Private:

    Pohodlné doručenia, ktoré si riadi sám zákazník vo webovej aplikácii DPD Kuriér

     

    • Dodanie nasledujúci pracovný deň od vyzdvihnutia
    • 3 pokusy o doručenie s telefónnym kontaktom
    • Online sledovanie zásielky
    • Webová aplikácia DPD Kuriér, v ktorej môžu: zmeniť adresu alebo termín doručenia, vo väčších mestách si vybrať dobu doručenia (dopoludnia / popoludní / večer), zvoliť si osobný odber vo výdajnom mieste, poslať kuriérovi správu Priebežné informovanie SMSkou / e- mailom: 1 deň pred doručením pošleme prihlasovacie údaje do DPD Kuriéra, v deň doručenia upresníme hodinový interval, v ktorom kuriér dorazí Webovú stránku www.dorucujemeradost.cz