Nepáči sa vám to? Nesedí vám? Netrafili ste správnu farbu alebo veľkosť a potrebujete tovar vymeniť alebo vrátiť?
Podľa zákona máte 14 dní na vrátenie bez udania dôvodu, môžete nám ho vrátiť do 30 dní - je to náš bonus pre vás. Výmena je vrátenie nevhodného tovaru a nová objednávka nového tovaru. Peniaze vám vrátime do 14 dní od prijatia vráteného tovaru.
Výmena tovaru
Vzhľadom na veľký počet objednávok a následných vrátení pozostáva výmena tovaru z dvoch nezávislých procesov:
1. Vrátenie tovaru - vystavíme dobropis a do 14 dní vrátime peniaze (spôsob vrátenia tovaru je popísaný nižšie).
2. Nová objednávka - objednávka rezervuje tovar na sklade.
Vrátenie tovaru
- Vyplňte formulár na vrátenie tovaru (nájdete ho v potvrdzujúcom e-maile s faktúrou), môžete si ho tiež stiahnuť TU. Alebo vložte papier, na ktorom bude uvedené (číslo objednávky, meno a priezvisko, kód a názov výrobku a číslo účtu na vrátenie peňazí.
- Navštívte najbližšiu pobočku PACKETA a nahláste kód vrátenia na 97661376. Operátor vytlačí a nalepí štítok na balík.
- Na mieste nič neplatíte, pri vyúčtovaní náhrady vám odpočítame 2,50 EUR.
- Alebo si môžete zabezpečiť vlastnú dopravu späť na vlastné náklady. Spiatočná adresa: Nelun s.r.o., Za Humny 3301, 697 01 Kyjov, Česká republika
Súčasťou balíka musí byť vždy formulár na vrátenie tovaru (nájdete ho v e-maile s faktúrou), ktorý si môžete stiahnuť TU. Alebo na kus papiera, na ktorom je uvedené (číslo objednávky, meno a priezvisko, kód a názov výrobku a číslo účtu na vrátenie peňazí.
>> FORMULÁR NA VRÁTENIE TOVARU <<
Prosím, pošlite tovar nenosený, nepoškodený, nezašpinený a v pôvodnej krabici/obale so všetkými visačkami (aby mohol urobiť radosť niekomu inému).
Ak ste spolu s tovarom dostali DARČEK ZADARMO, vracia sa spolu s tovarom, ku ktorému bol zaslaný, bezplatne.
Krabicu od topánok nepoužívajte ako prepravný obal a neoznačujte ju štítkami, adresou atď., ďakujeme.
Reklamacie
Ak chcete reklamovať chybný tovar, vyplňte formulár na vrátenie tovaru a pošlite nám tovar podľa vyššie uvedeného postupu vrátenia tovaru.
>> FORMULÁR NA VRÁTENIE TOVARU <<
Reklamáciu vybavíme do 30 dní, v prípade odstrániteľnej vady (týka sa len obuvi) ju môžeme opraviť. Prosím, pošlite nám ju čistú a vypranú, inak ju nebude možné reklamovať.
Pred odoslaním reklamácie zvážte, či je oprávnená.
V prípade textilu sa chyba materiálu, ktorá sa vyskytne do ½ roka od kúpy, považuje za výrobnú chybu a je tiež oprávnená na odstúpenie od zmluvy/reklamáciu. Ak bol tovar zakúpený "pred rokom", v skutočnosti nejde o výrobnú vadu a reklamácia musí byť zamietnutá.
Životnosť obuvi závisí od spôsobu a intenzity používania - pri nesprávnom alebo intenzívnom používaní sa opotrebuje oveľa skôr ako o 24 mesiacov bez toho, aby vznikol nárok na chybné plnenie. Najčastejšie dôvody neoprávnených reklamácií sú
-
Tovar bol použitý na nevhodný účel (napr. na jazdu na bicykli, športovú obuv na chôdzu, halovú obuv do exteriéru atď.)
-
Tovar bol v čase prevzatia chybný, a napriek tomu sa tovar používal - rozdiel vo veľkosti ľavej a pravej topánky, krivé šitie, nerovná podrážka a pod.
-
Vada bola spôsobená mechanickým opotrebovaním (odretý alebo prepichnutý materiál v dôsledku trenia o tvrdý a drsný povrch)
-
Nesprávne zvolená obuv (topánky tlačia, vyzúvajú sa, nesedia na nohe...)
-
Vada nebola reklamovaná v čase jej vzniku a tovar bol po jej vzniku naďalej používaný a bol predložený na reklamáciu len v prípade rozsiahleho poškodenia - napr. diera v podrážke, výrazné rozlepenie topánky a pod...) a celkovo vyčnievajúcej obuvi.
-
Vada je spôsobená nesprávnym používaním (trením, odieraním, namáčaním), skladovaním vo vlhkých podmienkach, nesprávnou údržbou - absenciou pravidelnej impregnácie a krémovania, praním, nesprávnym čistením, použitím čistiacich prostriedkov ovplyvňujúcich stálosť farieb, sušením sálavým teplom, v sušičke alebo féne, vystavením slnečnému žiareniu, zásahom kupujúceho - spotrebiteľa alebo mechanickým poškodením
Reklamácie sa riadia platným Reklamačným poriadkom, ktorý je súčasťou Všeobecných obchodných podmienok.